löneförhöjning yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah

hej allalalalala.
jag är trött som fan, min ögonlock sviktar typ och jag kommer svamla.
jag jobbar, jobbar, jobbar över vareviga dag men det är guld att kunna vara ledig men ändå få lön för det liksom trots att jag inte har någon semester egentligen. eller well, now I've got. hähähä
jag har också blivit en biobiljett, en bowling+middag-kväll, en "party-tallrik", ett glassogram och riktigt jävla många erfarenheter rikare.

jag har dessutom fått ett rosa drag av min man (jag fick välja själv, rosa!!!) men ingen ville nappa på min bibbi så jag tjurade ihop och vi åkte hem och låg över istället.
ehehehhe. eller?
jag älskar småland och stugan!!!!!

imorgon ska jag få träffa mina älsklingar, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vi ska till motala och älska alla fyra.
i love yoooouuuuuuu folks ni får ta på mina nippor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0